Las médicas de familia del Servicio de Atención Primaria (SAP) de A Guarda denuncian públicamente la situación actual del centro, «que leva desde inicios de ano con dúas prazas sen cubrir. Esta situación leva a un aumento na sobrecarga de traballo que nos vindeiros meses pode empeorar«, aseguran.
Afirman que a pesar de que este año todo el personal del SERGAS ve disminuida su jornada laboral, en su caso aumentará «de forma encuberta ao obrigárennos a cubrir en quendas de sábado as vacantes, mediante un sistema obsoleto de reserva que no pasado servía para facer fronte a imprevistos«.
Esta medida, -explican las médicas de familia- que en los calendarios de inicio de año no existían, supone un agravio sobre todo en los centros de salud más periféricos y en los que existen vacantes sin cubrir. Afirman que esto supone una sobrecarga adicional de la carga de trabajo, la limitación de derechos laborales, y lo que es aún peor, «que centros como os da Guarda, o do Rosal e Oia, considerados de difícil cobertura, terán maior complicación na cobertura das súas vacantes, producindo un prexuízo na poboación».
Toda esta situación sorprende a este colectivo porque a inicios de semana el Conselleiro y el Xerente del área se acercaron al centro de salud para anunciar grandes promesas, «cando decisións fundamentais, como a de tomar medidas para a cobertura de persoal no centro ou facer realidade o segundo equipo no PAC, seguen a ser as grandes promesas incumpridas, sendo medidas que mellorarían a calidade asistencial da poboacion do Baixo Miño. Desde o noso colectivo queremos lembrar que sen persoal non hai sanidade», finalizan.