El Bloque Nacionalista Galego considera que los presupuestos presentados por el grupo de gobierno del PSOE no aportan grandes soluciones a la actual situación del Concelllo de A Guarda.
Según el BNG “estamos diante dun goberno que apostou polo continuísmo, amosando ser un goberno sen proxecto político e esgotado, incapaz de atender ás necesidades do pobo da Guarda”.
El BNG reclama una partida específica para Emergencia Social recordando que fue un acuerdo plenario fruto de una moción presentada por ellos en su momento.
Desde la formación nacionalista manifiestan “a falta de criterio á hora de asignar produtividades aos diferentes traballadores e traballadoras do concello, sen apostar pola contratación de persoal tan necesario para o funcionamento do mesmo”, y relatan que el Alcalde de A Guarda “ignora o acordo plenario para cubrir vacantes de Policía Local”.
El BNG denuncia públicamente que el Alcalde de A Guarda fue incapaz de atender sus reclamaciones sobre la mejora de las condiciones laborales de las auxiliares a domicilio y de que sólo hay un electricista en todo el concello para atender a una población de más de 10.000 habitantes con los consiguientes problemas en el alumbrado público y acentúan que “seguimos sen transferir o mantemento do Centro de Saúde, que lle supón ao concello un gasto de case 60.000 € anuais”.
Ante todo esto, el BNG de A Guarda votó en contra de la propuesta de los presupuestos para el 2.016, por lo que se necesita, dicen, “un cambio de actitude no Alcalde da Guarda para chegar a acordos que beneficien ao pobo”.
“O Alcalde da Guarda ten a intención de aprobar os orzamentos por medio da Xunta local de Goberno, tal e como fixo o seu predecesor no cargo. Toda vez que esta medida aprobada polo PP foi duramente criticada, no seu momento, polo propio PSOE por antidemocrática e perigosa” relata Ángel Baz, portavoz nacionalista en el Concello de A Guarda.