Este viernes, la hostelería, distribución y comercio de A Guarda, se concentraron en la Praza do Reló, para escenificar «o aforcamento literal que a Xunta de Núñez Feijóo condenou as nosas familias e empresas «, dicen desde la propia plataforma.

Dos semanas después del cierre de la hostelería decretado por el ejecutivo gallego, y sin tener puesto en marcha ningún tipo indemnización por el cierre, la plataforma “Hostalería Guardesa” vuelve a salir a la calle con el apoyo del pueblo de A Guarda.

Durante el acto se leyó un manifiesto en el que la plataforma indicaba, entre otras, “que a Xunta de Galicia ten que asumir as consecuencias das súas decisións… transformaron un peche encuberto nun peche efectivo hai agora 15 días, polo que teñen que falar de indemnizacións”.

Estamos cansos de ver ao presidente da Xunta falando de vacinas, axudas e plans de rescate. Queremos que deixe de falar e que cumpla coas obrigas”, indica un grupo de afectados.

«Segundo Feijóo, é quen de vacinar a todo o país en dúas semanas, reprochando a falta dos fármacos, ¿Por que non é tan vivo coas nosas Indemnizacións?”, comenta otro de los manifestantes mientras se colgaba en la farola de la plaza un figurante condenado a muerte, que representa al sector hostelero.

Entre gritos de “A Guarda non ten vida, sin hostalería”, “Non imos consentir que nos aforquen” o “Indemnizacións Xa”, una plaza llena de gente, trata de mantener el pulso a lo que puede ser un final dramático si la Xunta no responde con celeridad.