ALFREDO // Piscina de A Ramallosa

La Mancomunidad del Val Miñor puso en marcha esta semana el expediente para no prorrogar la concesión de la piscina a Serviocio más allá de mayo de 2023, fecha en la que expira, ante las quejas de los usuarios por su deficiente gestión. Con este objetivo, contrató a la empresa ‘Into Galicia Consulting’ la realización de una auditoría técnica, económica y laboral y una memoria justificativa y pliego de prescripciones para la futura licitación.

«Ultimamente temos moitas queixas de usuarios pola temperatura da auga e demais cuestións e estamos a tomar medidas, entre elas esta para non prorrogar a concesión máis alá de Maio de 2023, cando remata», admite el alcalde de Nigrán y presidente actual de la Mancomunidad, Juan González, quien precisamente este martes se reunió con un nutrido grupo de usuarios y la semana pasada con representantes de los trabajadores.

«As dúas partes concordan en que a xestión está sendo moi deficiente nestes derradeiros meses, especialmente no tocante á temperatura da auga, que roza o mínimo permitido de 25 graos, polo que desde a Mancomunidade ímos ser inflexibles e poremos en marcha todos os mecanismos legais para que isto non suceda«, explica González, quien precisamente por este motivo remitió a Serviocio el 23 de agosto una carta en la que se le advierte de que se no solventan este problema » «a Mancomunidade verase na obriga de tomar outro tipo de medidas«. A tal efecto, desde la semana pasada un técnico municipal está realizando diariamente informes que recogen cuestiones como la temperatura del agua.

«Non ímos pasar por alto a situación actual, temos unha reunión coa empresa esta semana e lles recordaremos todas as súas obrigas. A calidade deste servizo público básico para a saúde de moitas persoas non pode ser deficiente e con esa temperatura da auga manifestan que é imposible realizar exercicio«, insiste González.