CEDIDA

El Centro Cultural de Mañufe se quedó pequeño para acoger a las más de 200 personas que el pasado domingo asistieron al homenaje que le brindaron todos los familiares y vecinos a Manolo de Ventura, el vecino más querido y conocido de la parroquia.

Organizado por la Asociación Cultural San Vicente de Mañufe el día que cumplía los 90 años, el homenaje quiso reconocer su buen hacer y su bondad con los demás. “Ía a casa dos veciños para axudarlles no que podía. Axudaba a preparar as flores na festividade do Corpus. Nas festas da parroquia, bailaba con todos e ata tocaba a campá, por iso é moi querido. Todo o mundo o coñece”, explica su sobrina Dolores Dacosta, “Loliña”.

«Tocaron a guitarra para min», le comentaba el homenajeado a su sobrina. «Foi unha cousa nunca vista en Mañufe. Acudiu todo o pobo ao acto. Realizouse unha exposición fotográfica con fotos antigas do meu tío e actuou o grupo de gaitas Os Romanteleiros de Gondomar. El está moi contento con este recoñecemento e emocionouse moito», relata Loliña.

Con una discapacidad desde que nació, Manuel Dacosta García es el tercero de cinco hermanos, tres de ellos ya fallecidos. Su padre era barrendero en el Concello de Gondomar y su madre se dedicaba a las labores de casa y a la labranza. Tras superar su adicción al alcohol, ahora, a sus 90 años, necesita de una silla de ruedas para desplazarse. Manolo vive desde hace 45 años con su sobrina “Loliña”. “Eu estou encantada de telo en casa. Lévoo ao centro de día «Botando Unha Man» de Praia América. Está moi contento de estar alí. Está con moita xente. Pinta, canta, debuxa, fai actividades. É moi feliz«, comenta su sobrina Loliña.