Sergio Fernández Bacelo suma un nuevo logro para su palmarés personal y también para el Concello do Porriño. Se trata de dos medallas de oro en absoluto GI y en su peso GI, sin perder ninguna lucha en su modalidad, conquistadas en Madrid en el Campeonato Grappling Industries 2025.
Con tal motivo, el alcalde, Alejandro Lorenzo, lo recibió en la casa consistorial en un encuentro en el cual le trasladó su enhorabuena por los méritos alcanzados y por su trayectoria ejemplar en el ámbito deportivo. “Son moitos os deportistas que conseguen méritos e postos destacados nas diferentes modalidades e especialidades no ámbito do deporte”, señalaba el alcalde.
“Para nós é unha honra que todos vós levedes o nome do Porriño en tódalas competicións nas que participades polo mundo enteiro. E logros como os de Sergio son unha mostra de que o esforzo, a dedicación e o compromiso, son exemplo e motivo de orgullo para todo O Porriño».
Sergio, de 24 años y vecino de Torneiros, lleva cinco años practicando de manera profesional el Jiu jitsu y para él recibir este reconocimiento por parte de su Concello “é un orgullo inmenso. Este tipo de xestos dan moita forza para seguir adiante, mellorando e loitando por novos retos. Agradezo este detalle, que comparto con todas as persoas que me apoian no meu día a día. É un recordatorio de que o esforzo, a disciplina e a paixón polo deporte sempre teñen recompensa”, aseguró el deportista.
Con este acto, el Concello do Porriño reafirma su compromiso con el deporte, reconociendo públicamente los logros de su vecindario.