Los palistas Tania Fernández y Manu Garrido, del club Kayak Tudense, fueron recibidos por el Concello de Tui tras sus recientes éxitos en el Campeonato del Mundo de Maratón en Hungría. Tania Fernández se proclamó campeona del mundo en K2 junto a Tania Álvarez, mientras que Manu Garrido logró el subcampeonato mundial en C2 junto a Jaime Duro.

El alcalde de Tui, Enrique Cabaleiro, presidió la recepción en el salón de sesiones del Concello, acompañado de miembros de la corporación municipal e integrantes del Kayak Tudense. “Vos tamén facedes internacional este concello cos vosos éxitos. É un deber e unha obriga moral este recoñecemento público”, declaró Cabaleiro, resaltando el compromiso histórico del municipio con el deporte y la importancia de las instalaciones deportivas locales.

Los portavoces de los grupos municipales también felicitaron a los palistas. Nico Montes (PP) destacó que “coma Manu e Tania son un exemplo onde se ven os máis novos”, y agradeció su dedicación y esfuerzo. Desde el BNG, Carmen Núñez señaló que “sodes o modelo a seguir no que os rapaces e rapazas máis novas ven que facer deporte é bo”, mientras que el concejal no adscrito José Palacín afirmó que “para todos os que pasamos por aquí o deporte é unha cuestión de estado”.

Durante la recepción, Tania Fernández agradeció “de corazón este tipo de actos” y afirmó que “é un orgullo escoitar que somos un reflexo da sociedade que queremos. Se moitos piragüistas de fóra viñemos a facer aquí a nosa vida deportiva é porque nos sentimos apoiados”. Por su parte, Manu Garrido declaró que “é difícil de explicar o que sentimos. Este é un recoñecemento moito máis grande do que parece. Levar o nome de Tui por todo o mundo facémolo con orgullo”.