El Concello de Tomiño, en colaboración con la asociación Afaga Alzhéimer, ha retomado este otoño el programa de talleres de estimulación cognitiva y funcional dirigido a personas diagnosticadas con Alzhéimer y otras demencias.
La iniciativa, que comenzó en 2024 con una gran acogida por parte de personas usuarias y familias, se desarrolla en la Escola Obradoiro O Regatiño de Goián, donde dos mañanas por semana los participantes realizan actividades adaptadas para reforzar funciones como la memoria, la atención o la orientación, al mismo tiempo que se fomenta la socialización y el bienestar emocional.
La alcaldesa, Sandra González, subrayó que “este programa é unha mostra clara do compromiso do Concello coas persoas en situación de vulnerabilidade. Non só se trata de ofrecer un servizo, senón de estar preto das familias e das persoas que afrontan un diagnóstico tan complexo. Queremos que en Tomiño ninguén se sinta só neste camiño”.
Desde Afaga Alzhéimer recuerdan la importancia de iniciar cuanto antes un trabajo de estimulación de las capacidades preservadas, con el objetivo de mantener la autonomía de la persona el mayor tiempo posible.
Por su parte, el concejal de Bienestar Social, Rubén García, destacó que “continuar con este programa significa seguir apostando por accións que melloren a calidade de vida das persoas diagnosticadas con Alzheimer e tamén apoiar ás súas familias, ofrecéndolles ferramentas e acompañamento neste proceso”.
Con esta apuesta, el Concello de Tomiño consolida su estrategia de apoyo a las personas en situación de vulnerabilidad, reforzando políticas activas de bienestar e inclusión.

