La Porta do Sol acogió este martes un concierto reivindicativo en el que actuó la Asociación de Coráis Polifónicas de Vigo (ACOPOVI) ante miles de personas para reivindicar el tren de alta velocidad directo a Madrid

“Foi un acto cívico no que mostramos o pulso, o músculo político e a capacidade de resposta”, exclamó Abel Caballero, para explicar el concierto reivindicativo de la Asociación de Coráis Polifónicas de Vigo en la Porta do Sol.

El regidor le solicitó al presidente del Gobierno “que siga adiante co Vigo-Madrid directo por Cerdedo, que o acelere” ya que es “a gran prioridade ferroviaria de Galicia”. “Non imos aceptar nunca dende Vigo, ter que ir a Madrid realizando unha volta de 100 kilómetros por Santiago”, exclamó el regidor vigués.

“É irrenunciable que o tren Vigo-Madrid sexa directo por Cerdedo”, ya que esta ciudad “non ten tren directo de Alta Velocidade á capital do Estado e non estamos dispostos a asumilo”, y señalando que «o PP deixounos sempre sen AVE, priorizando sempre a conexión Coruña, Santiago e Ourense”. Finalizó haciendo referencia también la concexión ferroviaria con Porto, “con data de remate no 2030” y al proyecto de autovía en túnel a Porriño.