ALFREDO // Peregrinos en el Camino Portugués por la Costa

El alcalde de A Guarda, Antonio Lomba, ha remitido una carta al Conselleiro responsable del Xacobeo tras las informaciones que aparecen en los medios de comunicación en relación a un presunto reconocimiento por parte de las autoridades portuguesas de que el “Camino Portugués por la Costa” pasa por Valença del Minho.

Tal y como manifiesta el edil, “descoñezo a veracidade destas comunicacións pero, como alcalde da Guarda, quero expresar a miña preocupación e queixa por estas informacións”. En la página oficial de los caminos de Santiago indica que el “Camino Portugués por la Costa entra en Galicia por la villa marinera de A Guarda tras cruzar el río Miño en su desembocadura”.Isto significa que o Camiño chega á Guarda dende Caminha”, reitera el regidor.

Este problema que se está xerando en Portugal co itinerario do Camiño da Costa xa llo fixemos saber, os alcaldes e alcaldesas de: A Guarda, O Rosal, Oia, Baiona e Nigrán, a Ildefonso de la Campa, Director de Administración e Relación coas Asociacións de Amigos do Camiño de Santiago, nunha reunión mantida o 9 de xullo de 2021. Nesa reunión solicitamos ao representante do Xacobeo que mediara diante da Comisión Certificadora Portuguesa para resolver este asunto e evitar que se promoveran itinerarios xacobeos non oficiais”, indica Lomba.

En este sentido, el Alcalde de A Guarda reclama por parte del Conselleiro una intervención como máximo responsable del Xacobeo para aclarar esta situación que no favorece al Camino Portugués de la Costa, un itinerario oficial reconocido en la Ley de Patrimonio Cultural de Galicia.