La Gala do Deporte de Baiona de este año vuelve a la normalidad tras los años marcados por la pandemia y viene con una imagen renovada.

“Será unha gala inclusiva e diversa onde se contará con intérprete de lingua de signos. Farase unha sección das mencións especiais é recoñecemento a aqueles e aquelas deportistas, entidades ou proxectos que se involucran e participan activamente co deporte adaptado e inclusivo, onde os protagonistas serán as e os nosos deportistas e as súas familias”, afirma la Concejala de Deportes, Andrea Pérez González.

La cita será el próximo sábado, 25 de marzo, a las 19:30 horas en el Auditorio Municipal V Centenario. Las puertas se abrirán media hora antes. La Concejalía de Deportes diseñó una velada para premiar a sus deportistas más destacados, pero también a patrocinadores y entidades que participan activamente en el mundo deportivo. Este año la cita estará guiada por la periodista Alba López y el periodista baionés, Bernardo Montaña.

El jurado técnico de la gala compuesto por miembros de los clubes locales, se reunió para elegir las siete personas nominadas en sus correspondientes categorías, las cuáles se conocerán y recibirán el galardón el sábado durante la gala. Además, dentro del apartado de menciones especiales se homenajeará como mención especial individual a: Antonio Liébanas Blanco, Antón Iglesias Leyenda y a José Miguel Pérez Vázquez.

Se hará una mención especial a todos los clubes de bolos de Baiona: Baredo Birlos Club, Club de bolos de A Rega, Club de bolos Estivada, Club de bolos Medialdea, Club de bolos Portameán y Club de bolos Belesar – Urgal.

“Por seguir apostando polo deporte tradicional como é o bolo Celta pero tamén polos múltiples logros conseguidos a nivel autonómico e nacional dos seus deportistas, facendo que Baiona convértase nunha das vilas con maior número de clubs de bolos celta de Galicia”, señala la edil.

También mención especial a aquellas personas deportistas, entidades o eventos deportivos que ponen en valor, fomentan y participan en el deporte adaptado e inclusivo en la villa consiguiendo así dar una mayor visibilidad y conocimiento. En este sentido, en la categoría individual la mención va para Mila López y Julio Vilas. Mientras que la mención para las actividades o proyectos que lleven a cabo esta labor son: el Torneo Integra, organizado por el Erizana Club de Fútbol; la Xornada de Convivencia con los chicos del Centro Juan María (Día internacional de las Personas con Discapacidad); la participación con Down Vigo, por el día del libro, y otras muchas actividades realizadas a lo largo de la temporada por el Baíña Fútbol Sala; la Vela Adaptada del Monte Real Club de Yates, el Discapaciquad de la ATV Distrito XVIII y el Programa Vincúlate llevado a cabo por la Concejalía de Servicios Sociales del Concello de Baiona.

El Alcalde, Carlos Gómez Prado, indica que “esta edición será a Gran Festa do Deporte na que se vai a recoñecer o traballo, esforzo e implicaciónde todas as persoas que forman e formaron parte dos clubes e entidades deportivas, que conseguiron co seu esforzo e traballo sacar adiante ao longo do paso dos anos as asociaciones deportivas baionesas. Tamén aos deportistas individuais. Queremos que o deporte baionés viva e desfrute dun gran evento para visibilizar o enorme traballo realizado, a importancia do deporte base na formación dos nosos rapaces e rapazas e os beneficios que para a saúde reporta a práctica deportiva. Seguir promocionando o deporte aporta múltiples beneficios á sociedade baionesa”.

El regidor invita a toda vecindario de Baiona a este evento “no que se recoñecerán os logros e méritos deportivos alcanzados durante o pasado ano polos deportistas, os clubs e as entidades deportivas de Baiona, poñendo así en valor o traballo, esforzo e compromiso das numerosas persoas que forman parte do ámbito deportivo local”.