ALFREDO // Archivo

La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Guarda denuncian desde hace meses la falta de personal sanitario. Según está Plataforma, en la actualidad el Centro de Salud de A Guarda dispone únicamente de 4 médicos (a veces menos) de una plantilla de 8.

Otro tanto, afirman, ocurre con el personal de enfermería que sólo dispone del 40% de los efectivos que corresponde a este servicio. “Está situación que nunca pode ser aceptábel, neste momento que vivimos, coa pandemia do coronavirus sen superar, transfórmase nunha auténtica irresponsabilidade por parte das autoridades da Xunta de Galicia”.

Aseguran que la falta de personal sanitario está generando una sobrecarga de trabajo a los profesionales del centro de salud que provoca una atención a los pacientes deficitaria con muchos días de espera para poder tener una consulta. “Dende a Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Guarda somos plenamente conscientes que estamos diante dun deterioro moi grave dun servizo público esencial para a poboación como é a sanidade. Compartimos o enfado da sociedade guardesa diante desta situación e pedímoslle que dirixa as críticas contra o verdadeiro responsábel, a Consellería de Sanidade da Xunta de Galiza. Sería absolutamente erroneo orientar a nosa indignación contra os traballadores e traballadoras da sanidade. Os traballadores e traballadoras son víctimas igual que os usuarios, dun proceso de recortes na sanidade pública galega levada adiante pola Xunta de Galiza nos últimos anos e deben ser os nosos aliados na defensa e na reivindicación dunha sanidade pública galega de calidade”.

La Plataforma desconvoca la concentración que había previsto realizar este jueves por culpa del estado epidemiológico de A Guarda. Cuando la situación lo permita, realizarán una gran movilización para denunciar la situación que “vivimos” y para exigir de la Xunta de Galicia el personal necesario para que el centro de salud funcione dentro de unos parámetros de calidad aceptables. “Agardamos a resposta positiva de todos e todas vós”.