ALFREDO // Archivo

La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Guarda, ha desconvocado la concentración que tenía previsto realizar este sábado en la Plaza de Avelino Vicente por motivos de seguridad sanitaria.

Desde la Plataforma anuncian que sí la Xunta de Galicia no mueve ficha dotando al Centro de Salud y el PAC de A Guarda del personal sanitario que necesita, seguirán movilizándose tan pronto como se levanten las restricciones.

Los portavoces de la Plataforma afirman que “a situación na que a Xunta de Galicia mantén a atención primaria é unha auténtica irresponsabilidade. Na pandemia do COVID 19, a Xunta de Galicia tomou a decisión de reducir drásticamente a asistencia presencial e apostar preferentemente pola consulta telefónica. As consecuencias son desastrosas: escasísimos profesionais que están ao límite cun agotamento en moitos casos insoportábel, listaxes de espera de semanas (mesmo para atención telefónica), doentes crónicos indefensos ou colas a intemperie para acceder ao centro de saúde. Non temos pensado calar a boca e seguiremos mobilizándonos”.