El Concello de Nigrán, a sugerencia de las direcciones y anpas de todos los centros educativos públicos del municipio, creó un grupo de voluntariado para coordinar las entradas y salidas seguras del alumnado en los colegios. Esta fue una de las propuestas que surgieron en la reunión convocada por la Concejalía de Educación a finales de agosto para analizar conjuntamente la aplicación del protocolo Covid-19 de la Xunta en los colegios de Nigrán.

A idea é coordinar a chegada e saída do recinto para que non se xenere ningunha aglomeración e para diminuír os contactos, tanto entre os que veñen a pé coma nos que van no autobús”, declara Juan González, alcalde de Nigrán.

Igualmente, el Concello contará con la colaboración de Protección Civil para establecer ese protocolo y para recurrir a ellos en caso de actividades extraordinarias de los centros que requieran mayor presencia de personal.

Paralelamente, el Concello asumirá la desinfección diaria de los centros, tal y como marca el protocolo de la Xunta, pero seguirá reclamando al gobierno autonómico que abone estos gastos extraordinarios ya que son competencia exclusivamente autonómica.

Igual que a Xunta debería investir en contratar a máis profesorado para facer factible todo o que recolle o protocolo, tamén debe destinar fondos para a desinfección”, explica González, quien lanza un mensaje de tranquilidad a los padres, poden estar seguros de que as instalacións serán correctamente desinfectadas por parte do concello pola seguridade de alumnos e profesores, logo xa reclamaremos á Xunta de Galicia que abone o que lle corresponde”.