Dos vecinos de Gondomar recuperarán el dinero invertido en la compra de acciones del Banco Pastor antes de la quiebra y posterior absorción en el 2017 por parte del Santander, tras la sentencia emitida por el juzgado de primera instancia nº9 de Vigo que condena a la entidad bancaria por los abusos cometidos en la emisión de “escuros productos bancarios”.
“Esta é a primeira sentencia de varias pendentes enviadas dende Gondomar, na que varios veciños de boa fe confiaron nos falsos datos achegados polo banco”, señala el ex edil de Comercio del Concello de Gondomar, Xosé Antón Araúxo, de Manifesto Miñor.
Son 34 los gondomareños que interpusieron demandas contra la entidad tras presenciar unas charlas que realizó hace un año la Concellería de Comercio, “esas charlas ahora están dando o seus froitos”, afirma Araúxo.
El ex edil matiza que, “dende Manifesto Miñor, continuamos a defender aos nosos veciños contra todo tipo de atrópelos das grandes entidades financeiras contra dos clientes que de boa fé acreditan na verosimilitude dos datos que lles achegan”.
Araúxo asegura que en los últimos días ya han interpuesto más demandas. “Poñémonos a disposición para asesorar aos veciños e para tramitar novas demandas de persoas perxudicadas por este tipo de produtos bancarios tóxicos, todo aquel que queira pode porse en contacto con nos en manifestomihor@gmail.com”, finaliza el ex edil.