El centro cultural acogió ayer la presentación de “Casa de Feras”, Premio Vidal Bolaño 2021, de Edgar Costas. Acompañando al autor, estuvo el alcalde de O Porriño, Alejandro Lorenzo, la escritora y secretaria del premio, Raquel Castro, y Francisco Castro, director general de la Editorial Galaxia.

La obra de Edgar Castro, una fábula actual donde se abordan temas como el maltrato animal, las relaciones de poder y la libertad, se hizo con el galardón literario en la cuarta edición del certamen organizado por el Concello do Porriño, el IES Ribeira do Louro y la Editorial Galaxia.

Somos moi afortunadas e afortunados de contar co apoio do Concello do Porriño” , destacó el director general de Galaxia, “Con esta iniciativa estimúlase aos dramaturgos a crear obras dirixidas á mocidade. Un respaldo á cultura que coloca ao Concello do Porriño no centro da dramaturxia xuvenil. Non hai concello que poida compararse neste sentido”.

Por su parte, el autor invitó a los asistentes a descubrir “Casa de Feras”, una obra que espera “como todas as obras de teatro se complete saíndo a escena da man dos mozos e mozas”.

O Premio Vidal Bolaño é xa un certame consolidado que contará sempre co respaldo do Concello”,concluyó el alcalde, “Para nós, o respaldo á cultura en calquera das súas expresións é esencial, trátase de gardar e enriquecer o legado que deixamos aos que veñen”.

V Premio Vidal Bolaño

El Concello do Porriño, IES Ribeira do Louro y la Editorial Galaxia convocaron ya la quinta edición del Premio Vidal Bolaño, un certamen que nació por la necesidad de fomentar la escritura de textos teatrales dirigidos al alumnado de ESO y Bachillerato y crear un fondo de textos teatrales susceptibles de ser representados por alumnado de la enseñanza secundaria.

El premio constará de 2.000 euros y la edición y publicación de la obra ganadora a cargo de la Editorial Galaxia. El plazo de presentación de originales finaliza el 21 de junio de 2022