El BNG llevará al Parlamento gallego la situación de los trabajadores de la empresa IKF de A Guarda. La plantilla se encuentra en huelga desde hace varias semanas, tras la negativa de la empresa a negociar la homologación de las condiciones laborales y salariales de los trabajadores.
Así lo anunció el diputado del BNG Manu Lorenzo este jueves, durante la visita al piquete informativo de los trabajadores. Lo acompañaba el portavoz municipal del BNG en A Guarda, Anxo Baz.
«O exemplo de solidariedade obreira dos traballadores e traballadoras de IKF, que xuntos defenden algo tan de xustiza como a igualdade de condicións laborais para persoas que realizan o mesmo traballo, é meritorio nos tempos que corren», explica el partido político.
Por su parte, Baz destacó que defender los derechos laborales en IKF es defender el futuro de A Guarda y de toda la comarca del Baixo Miño. «Nós apostamos polo futuro da Guarda e iso pasa por estar a carón das traballadoras e traballadores», señala.
El representante del comité de huelga entregó a los representantes del BNG un documento con sus reivindicaciones y con el estado de las negociaciones.
«En IKF somos un grupo unido de traballadores. Se discriminan a un discrimínannos a todos, e por iso levamos semanas en loita. A empresa debe negociar, e nós estamos dispostos a facelo, pero negociar non é unicamente ceder. Se queren sentarse a falar non teñen máis que descolgar o teléfono. Se non nos deixan máis alternativa que loitar polo futuro dos nosos postos de traballo, que non teñan dúbida de que chegaremos a onde faga falta», defiende el personal.