ALFREDO

Esta mañana, la Concelleira de Igualdade do Concello de Baiona, Yasmina Moreira Costas, inauguró en el CEIP Fontes Baíña dos “Recunchos da Igualdade” para conmemorar el Día Internacional de la Mujer, 8M.

Estos “Recunchos” lectores son para las alumnas y alumnos del centro escolar, donde podrán leer y jugar al mismo tiempo y así visibilizar la importancia de comunicar en igualdad mediante la “educación” de los más pequeños.

Al acto asistieron el alcalde de Baiona, Carlos Gómez, la Inspectora de Educación, Margarita Pérez Froiz, el Concelleiro de Educación, Óscar Carreño Miniño, la Concelleira de Igualdade do Concello de Baiona, Yasmina Moreira Costas, la Directora del CIM de Baiona, Elena Otero Rodríguez, el Asesor de Bibliotecas escolares de la zona sur de Pontevedra, Francisco César Díaz Rey, la Responsable en Igualdad del centro escolar, Celia Abella Fernández, la Presidenta de la ANPA, María Victoria Fernández Pulido, la Directora del CPI Cova Terreña, Isabel Martínez Cabalerio, la Directora da Escola Infantil A Galiña Azul, María Teresa Rodríguez García, Profesores del CPI Cova Terreña y del CEIP Fontes Baiña, el presidente del PP de Baiona, Ángel Rodal, la directora del CEIP Fontes Baiña y Coordinadora de la Biblioteca escolar, Noelia Fernández Colmenero y personal no docente.

«Para a elaboración destes dous «Recunchos», o colexio non só invertiu unha cantidade económica importante, tamén invertimos ilusión, a ilusión e a esperanza de transmitir respecto, empatía cara os demais e a igualdade de oportunidades» , señala la directora del centro, Noelia Fernández.

“Os nenos estaban mui ilusionados e con moitas ganas de ler nos recunchos. Para nos é moi importante traballar o respecto cara os demais, en especial cara á muller”, indica la directora.

Por su parte el alcalde de Baiona, Carlos Gómez, señaló que “estamos de parabéns no sentido de que estas iniciativas dentro da comunidade educativa son moi boas. Hai que facer fincapé que agora mesmo todos os centros de Baiona están dirixidos por mulleres. A inauguración de hoxe é un inicio dunha longa andaina, que, dende o Concello de Baiona, co alcalde á cabeza, imos seguir loitando pola igualdade entre mulleres e homes”.

Asimismo, con motivo del Día Internacional de la Mujer, a lo largo de la semana, cuatro mujeres de Baiona contarán sus experiencias en el centro escolar. Así, Carmen Gloria Piñeiro, hablará sobre su trabajo en la Antártida, Luz Otero, el día a día como policía local, Isabel Valverde, contará sus anécdotas conduciendo un camión y la deportista Mila López, hablará de como logró ser campeona de la Copa España de handbike.