La concejalía de Vías y Obras, que dirige Ramón Porto, informó hoy que se amplió el proyecto de humanización de la calle Manuel Rodríguez que, pese a estar en ejecución, solo renovaba las redes de saneamiento y abastecimiento de uno de los lados de la calle.
“As obras están iniciadas, pero o proxecto non incluía a renovación das redes de pluviais e fecais, saneamento ou electriciade para o 100% das vivendas da rúa, tan só ás dunha marxe”, explicó el edil, “por iso, redactamos unha ampliación que levará a cabo a mesma empresa”.
Por su parte, el alcalde Alejandro Lorenzo, explicó que “se invertirán preto de 40.000 euros para que todos os inmobles da rúa Manuel Rodríguez teñan acceso a estas redes públicas reformadas, ademáis da preinstalación para redes de telecomunicación e de baixa tensión”. El regidor apuntó también que “non se pode acometer unha obra desta magnitude intervindo só na metade da zona afectada, tal e como estaba proxectada non tiña sentido algún”.
Cabe destacar que estas obras se están ejecutando en el tramo de Manuel Rodríguez entre la confluencia con Xogo da Ola y la Praza de San Sebastián y contaban con un presupuesto de más de 400.000 euros con cargo al Plan Concellos.