Para el Concello es fundamental la participación ciudadana para construir entre todos O Rosal del futuro. Estos días, el Concello dio comienzo a una nueva edición del programa ‘A veciñanza conta’ con un encuentro con la directiva del Acanor Novás Valinox para abordar cuestiones que afectan al presente y al futuro del club, como las próximas obras del pabellón municipal.

Se trata de la “primeira reunión das que imos ter co tecido asociativo rosaleiro para tratar os proxectos en curso, actividades que se vaian a desenvolver ou mesmo como está a ser a saída da pandemia tras máis de dous anos de crise sanitaria”, como destaca la regidora, que busca con estos encuentros “escoitar a rosaleiros e rosaleiras para mellorar o noso concello e coñecer as necesidades para seguir avanzando».

Durante la reunión, alcaldesa, equipo de gobierno y directiva trataron también del I Torneo Internacional de balonmano junior, un preparatorio del campeonato de Europa de Portugal organizado por el Acanor Novás Valinox con la colaboración del Concello de O Rosal que traerá a jugar a la villa a las selecciones junior de España, Serbia y Montenegro.

Temos que agradecer o esforzo feito polo club para que poidamos desfrutar dun evento con balonmán de primeiro nivel durante toda a fin de semana. Animamos a todos os veciños e veciñas e a todas e todos os afeccionados a achegarse ao Rosal gozar con todos os partidos”, explica Fernández Callís. El torneo se disputará los días 2, 3 y 4 de julio y las personas interesadas pueden ya adquirir sus entradas a través de la página web habilitada por el club rosaleiro.

En las próximas semanas, la alcaldesa y el equipo de gobierno continuarán reuniéndose con diferentes asociaciones y entidades rosaleiras. Con todas ellas se abordará además su colaboración en el proceso participativo que el Concello pondrá en marcha al amparo de la Agenda 2030, con la que abordar los retos sociales, ambientales, económicos, culturales o educativos para un desarrollo urbano sostenible.

La alcaldesa señaló que “dende o Concello queremos agradecer e louvar o labor de todo o tecido asociativo do Rosal, un dos motores fundamentais do dinamismo do noso municipio a nivel cultural, deportivo, educativo ou social. Para nós é un pracer traballar man a man con todas as asociacións polo interese colectivo dos rosaleiros e rosaleiras”.