La plaza Arquitecto Antonio Palacios se tiñó este martes de rojo para presentar al primer equipo femenino Club Balonmano Porriño. El Conservas Orbe Zendal BM Porriño presentó sus jugadoras y cuerpo técnica para esta temporada arropado por su base y patrocinadores.

El acto de presentación contó con la presencia del alcalde, Alejandro Lorenzo, el director de la Axencia de Turismo de Galicia -patrocinadora del equipo-, Xosé Manuel Merelles, el presidente del club, Abel Estévez, y la vicepresidenta de la Federación Galega de Balonmán, Carla Abad. También los acompañaron representantes de los principales patrocinadores del equipo de División de Honor Femenina, Vanesa Andrade, Directora General de Zendal, y Marta Mondina, responsable de marketing de Conservas Orbe.

Abel Estévez, explicó que el equipo, y el Club Balonmán Porriño, comienzan “unha tempada moi ilusionante”. El presidente del club recordó que tras obtener los mejores resultados de la historia del club en la prestigiosa Liga Guerreras Iberdrola, “este ano damos o salto a Europa para disputar a Copa de Europa EHF Feminina 2024/25 nunha tempada chea de retos e emocións”. Estévez quiso mostrar su agradecimiento a las jugadoras y cuerpo técnica, Concello do Porriño, Xunta de Galicia y por supuesto, «aos nosos patrocinadores Zendal e Conservas Orbe sen os cales sería imposible. A todos moitas grazas polo esforzo e compromiso”.

Por su parte, Xosé Manuel Merelles apuntó que “é unha satisfacción estar hoxe aquí e ver que hai tantas mozas e mozos que xogan ao balonmán” y quiso destacar que para la Xunta de Galicia es “un pracer poder apoiar a este club que vai levar ao Porriño e a Galicia ao máis alto do balonmán. Estou seguro que a promoción será excepcional e desde o punto de vista turístico será moi positivo. Para nós é unha aposta segura”. El director de la Axencia Galega de Turismo finalizó su intervención “desexando ao equipo os maiores éxitos deportivos”.

La capitana del equipo, Sarai Samartin, agredeció a todos los patrocinadores su respaldo y también a la afición y socios del club “estamos moi agradecidas e esperamos facervos disfrutar todo o ano, daremos o mellor de nós”.

Cerró el acto el alcalde, Alejandro Lorenzo, que puso en valor el trabajo y el tesón “do club que leva anos traballando neste proxecto que hoxe os leva ao máis alto e con elas a todo O Porriño”. El alcalde reiteró lo “orgullosos que estamos de vós” y finalizó con una gran nueva para la villa, anunciando que “as dúas primeiras eliminatorias da liga europea, contra o italiano SSV Brixen Südtirol, xogaranse no Porriño e aí estaremos todos animando ás nosas guerreiras!”.