Abel Caballero y el presidente del Consejo Superior de Deportes, José Manuel Rodríguez Uribes, visitaron en la mañana de hoy el Estadio Municipal de Balaídos, para “observar in situ” el proyecto que la ciudad presentó para ser sede del Mundial 2030. En la visita estuvieron acompañados por los tenientes de alcalde, Carmela Silva y Javier Pardo.

“Coa reforma proxectada alcanzamos os 43.000 asentos netos e os 45.000 brutos, como esixe FIFA e como é coñecedora a Federación Española”, señaló Caballero, reiterando la exigencia de que “se fagan públicos os baremos e puntuacións de todas as candidaturas” a ser sede del Mundial. En cuanto a la financiación, el regidor vigués destacó que el Concello de Vigo es el “único dos que optaron que non ten débeda”, aludiendo a la respuesta comunicada por la Federación como explicación de la exclusión.

José Manuel Rodríguez Uribes explicó que “dende o principio tiñamos moi claro que Vigo debe estar”, y explicó que va a continuar «conversando coa FIFA e a Federación” para la inclusión de Balaídos. El presidente del Consejo Superior de Deportes, destacó el papel de Vigo como representante de la “comunión con Portugal, esa ponte con Porto”, lo que califica también como “una razón poderosísima”.

“Pola nosa parte a determinación é absoluta”, señaló Uribes, haciendo hincapié en que “hai sedes recoñecidas que teñen que facer un estadio novo”, mientras que Balaídos solo “ten que completar o aforo” y “xoga con esa vantaxe de poder telo en menos tempo”. “As razóns son obxectivas”, considerando a Balaídos “un estadio con un potencialidade tremenda” e “ten que ser titular”. También recalcó que “es un deber de transparencia mostrar la información” sobre las puntuaciones, ya que “non poden ser decisións discrecionais” e “insistirei ao presidente da Federación que ofreza toda a información”.