La parlamentaria socialista Leticia Gallego visitó hoy el Concello de Oia, donde mantuvo un encuentro con el portavoz socialista, Gerardo Rodríguez, y miembros del grupo municipal socialista, para reclamarle a la Xunta que construya de urgencia una depuradora para frenar los constantes vertidos registrados en el municipio.

Lamentó que el gobierno gallego “non faga absolutamente nada” para atender una reivindicación histórica en el Concello, atendido por las minidepuradoras instaladas en Punta Orelluda para el tratamiento primario que se han demostrado “absolutamente insuficientes”, además de que llevan “dez anos sen funcionar correctamente”.

Recordó que los vecinos “levan máis de dez anos soportando malos cheiros, ruídos e vertidos das augas residuais xunto ás casas” y “están fartos dunha situación insoportable que está a levar por diante os espazos naturais da costa”.

Leticia Gallego llevará al Parlamento las quejas de los vecinos de Oia, que afirman que “as filtracións e vertidos de augas fecais son constantes e van directamente ao mar porque o sistema de depuración non funciona, ou ben a través das arquetas situadas xunto á estrada PO-552, onde se observan os residuos orgánicos fedorentos tan pronto como se levanta a tapa”.