Violeta de Santiago y Mirta Misa

Este miércoles, 3 de mayo, se celebró el Pleno del Concello de Tomiño, donde el grupo Municipal socialista defendió tres mociones inscritas para someter a debate en la sesión, resultando todas aprobadas.

La primera de las mociones debatidas fue una propuesta de acuerdo instando al Gobierno español a reconsiderar su postura sobre el Sáhara occidental. También una propuesta de acuerdo promovida por la Organización Galega de Comunidades de Montes solicitando el apoyo de la Corporación a su Iniciativa Legislativa Popular. Asimismo, las socialistas consiguieron que el Plenario aprobara por unanimidad la moción sobre el «Cruce do Punto» en Goián, en la que se solicita acometer la mayor brevedad posible la obra de ensanche del citado cruce en dirección a San Lourenzo, A Gándara, Soutelo y Figueiró.

Violeta de Santiago y Mirta Misa se muestran muy satisfechas, “pois consideramos esta actuación necesaria, urxente e prioritaria para a veciñanza, pois é un punto negro no que se refire a seguridade do tráfico rodado e das persoas o carecer de beirarrúas, ser un paso estreito e con moi pouca visibilidade”, apuntan.

También fue aprobada por unanimidad la propuesta presentada por la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de Tomiño en representación de SOS Sanidade pública, que logró una declaración institucional de la corporación municipal en defensa de la sanidad y el apoyo explícito a la manifestación que tendrá lugar el jueves día 12 de mayo en Vigo.

Por otra parte, las socialistas rechazaron aprobar la modificación de créditos llevado por el gobierno, pues consideran que “unha vez máis, os tempos e as formas non son as adecuadas. Unha modificación de máis de 600.000€, levada por urxencia ás Comisión de asuntos Plenarios mesmo sen estar rematada a redacción o inicio da propia Comisión e con erros importantes nos importes, o que impediu acceder a documentación nese momento”.

La portavoz socialista, califica de “improvisada e claramente electoralista esta modificación, que da o pistoletazo de saída á precampaña por parte do goberno do BNG”, y afeó la “dobre vara de medir á hora de defender a filosofía de Francesco Tonucci dependendo do calendario electoral, pois si cando o PSdeG defendía a necesidade de crear parques infantís, a contestación era que os elementos de xogo estaban obsoletos… por qué agora de repente son necesarios e urxentes tanto nas parroquias como no centro?”.

Las socialistas también preguntaron por el cambio de nombre del campo de fútbol municipal del “Regatiño», por el destino de las piedras de la antigua casa médica, por la falta de alumbrado público en algún lugar, por los horarios del aula de estudio y “pregamos campañas de limpeza viaria e de sensibilización e concienciación ante o auxe de verquidos de lixo incontrolados, entre outras moitas cousas que nos demanda a veciñanza”.

“Así o levamos feito dende o minuto un deste mandato, como se pode comprobar nas Actas e agora por fin, despois de máis de dous anos solicitándoo sin resultado, nas gravacións dos Plenos. É a nosa obriga e responsabilidade e así o seguiremos a facer”, finalizan.