Paula Bouzós

Las elecciones del pasado 28 de mayo dieron al Partido Popular 6 concejales en esta nueva corporación municipal, con 971 votos más que en las elecciones del año 2019, lo que supone un incremento del 56% del resultado anterior.

Paula Bouzós agradece a todos los vecinos que dieron su confianza a una candidatura fuerte y sólida, que hizo una campaña limpia e impecable, con respeto a los demás partidos y sobre todo a las personas que formaban parte de otras candidaturas. Un agradecimiento que comparte con las 29 personas que conformaron las listas del Partido Popular al Concello y a la Entidad Local de Morgadáns.

Aprovecha también para criticar la campaña sucia que hizo «Paco Ferreira, con mentiras e insultos persoais e chegando incluso a airear a vida intima e persoal das persoas que formaban parte da candidatura do Partido Popular».

Desde el partido valoran muy positivamente los resultados que reflejan el trabajo de los últimos cuatro años, «na defensa dos veciños e das parroquias, e apoiando e dando voz ás demandas trasladadas polos gondomareños».

«Agora só queda formar o vindeiro goberno municipal no pleno que se celebrará o 17 de xuño, pero ata entón os diferentes partidos teñen que decidir se queren seguir con un goberno municipal de Paco Ferreira que gobernou de costas aos cidadáns, sen ser quen de levar adiante os temas máis importantes que afectan ao concello, Plan Xeral, saneamento, A Pasaxe, un goberno con falta de diálogo e consenso, ou pola contra queren cambiar o rumbo deste concello para os vindeiros catro anos cun goberno alternativo, con diálogo e capacitado para chegar a acordos e a consensos», afirma Paula Bouzós.

En estos días, Bouzós contactó con Antonio Araujo y Manuela Rodríguez, cabezas de lista de Manifiesto Miñor y BNG respectivamente, y se mostró abierta a un diálogo, «deixando atrás as ideoloxías de cada partido e pondo en común os intereses dos veciños, co fin de chegar a un consenso que evite que Gondomar siga padecendo un goberno liderado por Paco Ferreira».