CEDIDA

En el pleno de este jueves 7 de octubre, se debatirá una moción presentada por el Partido Popular de Gondomar en la que se pide del alcalde, la colocación de las placas de inauguración que se retiraron del Punto Limpio, el Centro de Salud antiguo y la Casa de la Cultura, así como la conservación de la placa dedicada a las Madres de la Plaza de Mayo en las obras que se van a acometer en la Plaza Rosalía de Castro.

“O pasado 6 de agosto presentamos unha instancia polo rexistro de entrada do concello de Gondomar solicitando a reposición das placas de inauguración da casa da cultura e do centro de saúde que foran retiradas con motivo das obras realizadas en ambos edificios. A día de hoxe non se restituíron ditas placas e seguimos sen recibir contestación a estas demandas, cousa que non nos estraña dada a costume do Sr. Alcalde de Gondomar a non contestar ou facelo nun longo espazo de tempo a todas as solicitudes que por parte da oposición se presentan” argumenta Paula Bouzós.

Afirman que quieren pensar que la no colocación de las placas en su lugar de origen es debido a un olvido de la persona responsable de hacerlo, y no obedece a la pretensión de querer borrar de la historia reciente del municipio, hitos y fechas importantes. “Si este fora o caso quédalle traballo abondo ao Sr. Ferreira dada a cantidade de obras feitas e inauguradas nos gobernos municipais do Partido Popular”, apunta.

Esta actitud contrasta con el que hizo el gobierno municipal presidido por Ramón Sestelo Fernández en cuanto a la conservación de placas conmemorativas, como ocurrió con la lámina que había en la antigua escuela y que fue conservada junto con los restos de la fachada principal cuando se construyó el antiguo centro de salud.

Si o goberno municipal quere seguir nesta tendencia pode seguir por instalacións acadas grazas a gobernos do Partido Popular como o Pavillón de Deportes de Gondomar e Donas, os dous institutos, os colexios de Peitieiros e Gondomar, o Auditorio Municipal, o centro de saúde, a casa da cultura, a depuradora de augas residuais, as estacións de tratamento de auga de Borreiros e Gondomar, as vivendas sociais, a estación de autobuses, o centro neural, os campos de tenis, campo de fútbol de As Cercas, o céspede dos campos de Chaín e As Cercas, as remodelacións dos centro culturais e pistas deportivas en todas as parroquias, etc. O discurso de que os gobernos anteriores non fixeron nada cada vez vai quedando máis obsoleto, e non se pode a súa falta de xestión borrando o pasado finaliza diciendo la portavoz del PP.