Camping Mougás Pedra Rubia
ALFREDO

El pasado 3 de marzo, representantes de la Xunta de Galicia realizaron una visita institucional al Concello de Oia donde se analizó, con la alcaldesa de la localidad, Cristina Correa, la posible firma de un convenio entre ambas administraciones para la compra de los terrenos necesarios para la creación de un área recreativa en la parroquia de Mougás.

Una compra que apoya el PSdG-PSOE de Oia aunque matiza, a través de su portavoz, Gerardo Rodríguez, que “esta propuesta ya la planteamos en pleno, a través de una moción, pero la Alcaldesa de Oia votó en contra, diciendo en ese pleno que no era un tema de interés municipal comprar un “patatal” y que esta compra sólo traería problemas al Concello”.

Por su parte, la alcaldesa de Oia, Cristina Correa, indica que “tivemos que votar que non a proposta da oposición porque levaron o pleno invertir “integramente” todo o diñeiro para inversions de todo o Concello na compra dun terreo, sin que supoña unha reversión directa. Agora, unha parte a vai financiar a Xunta de Galicia polo que poderemos adquirir o terreno para unha futura área recreativa para o disfrute de todos os vecinos do concello”