cies

La delegada territorial de la Xunta en Vigo, Marta Fernández-Tapias, celebra que las Islas Cíes sean uno de los 52 destinos mundiales sostenibles seleccionados por el prestigioso diario The New York Times y recuerda que su gestión, como parte del Parque Nacional de las Islas Atlánticas, corre a cargo de la Xunta de Galicia.

Celebramos, sobre todo, que un medio tan prestixioso faga fincapé nas medidas levadas a cabo pola Xunta nos últimos anos, como é a limitación do número diario de visitantes, o que, como din, axudou a protexer o arquipélago e a evitar o turismo masivo”, destaca la delegada.

Así, el reportaje subraya los “estrictos esfuerzos de conservación, incluidas las restricciones frente a los vehículos, establecimientos hosteleros y ruidos”, lo cual “deixa en moi boa posición a xestión da Xunta”, señala la delegada.

Por último, Fernández-Tapias apunta que el título del reportaje “ben pode ser un resumo do noso desexo para o futuro das illas”, en referencia a la cita “en este exuberante archipiélago, mantener a raya el turismo es parte de su encanto”.

 “Este alcance internacional e as seis figuras de protección que se concentran no Parque Nacional non son froito dun día, senón dun labor constante por parte do persoal deste espazo durante os últimos anos”, concluye.