El Concello mantiene el ‘Vive Nigrán’ y lo traslada de Lourido al mirador de Monteferro para cumplir más que nunca con la premisa de ser un ‘Picnic-pop festival’ de verano. Con este objetivo, este será gratuito y tendrá lugar el 9 y 10 de agosto en el propio mirador a partir de las 19:30 horas con Isius, Querido y Rufus T. Firefly el primer día y Visions of Johanna, Arizona Baby y Hey Hematoma el segundo.
«Este cambio é debido a que a Deputación de Pontevedra excluíu por vez primeira desde o seu nacemento no 2017 ao festival da marca Rías Baixas Fest e, polo tanto, das devanditas axudas, así que a organización veuse na obriga de mudar de formato e regresar a súa orixe máis familiar. Pese a este varapalo, o Concello de Nigrán mantén a súa aposta polo ‘Vive Nigrán’ e colaborará económicamente a través do financiamento da liña 2 do Plan ‘+ Provincia’ da Deputación, a maiores, a cervexeira Mahou manten a súa fidelidade como patrocinadora«, señalan desde el Consistorio.
«Tiñamos claro que non íamos deixar de celebrar o ‘Vive Nigrán’ despois de anos de intenso traballo para consolidalo e para atraer a outro tipo de público. O festival reformúlase pero non por iso perderá a súa esencia nin a súa calidade», apunta el alcalde, Juan González, en referencia a la sublime localización en el mirador de Monteferro y a los propios grupos seleccionados en esta X edición.
«A pesar de que cumprimos estritamente as esixencias de calidade da Deputación e do noso arduo traballo para proxectar unha boa imaxe de Nigrán e das Rías Baixas como destino musical e cultural, non fomos incluídos», lamenta Juan Rivas, director del Vive Nigrán. «A pesar destes desafíos, seguimos adiante cun espírito renovado e estamos encantados de anunciar a nova edición, que será máis Picnic Pop ca nunca. Este é un paso necesario para preservar a continuidade e consolidación do evento, polo que é unha oportunidade única de facer algo moi especial», explica.
Viernes 9 de Agosto:
Isius:
- Con su estilo ecléctico, promete una apertura llena de energía y creatividad. De hecho, los componentes de la formación viguesa siempre señalaron la música de los cuatro de Liverpool como muy influyente en su trabajo.
Querido:
- Banda nueva pop-rock con letras emotivas e influencias indie. Andrés Ferreiro, hijo del cantante indie Iván Ferreiro, dejó a todos sorprendidos en su primer bolo acompañado de su banda Querido. El joven de 20 años tiene la misma voz que su padre y una potencial proyección sobre la que muchos apuestan ya.
Rufus T. Firefly:
- Rufus T. Firefly es la banda indie de Aranjuez (Madrid) liderada por Víctor Cabezuelo y Julia Martín-Maestre. A pesar de la juventud de todos sus componentes, es ya un clásico dentro del recorrido de festivales indies. Conocidos por el su sonido psicodélico y atmósferas envolventes, cerrarán la noche con una presentación inolvidable.
Sábado 10 de Agosto:
Visions of Johanna:
- Grupo vigués que fusiona el folk con el rock, proporcionando un inicio de jornada suave pero potente.
Arizona Baby:
- Con su característico estilo acústico y letras introspectivas, el reconocido grupo vallisoletano prometen una actuación íntima y profunda.
Hey Hematoma:
- Se encargará de cerrar el festival con su energía punk rock, asegurando una noche de alta intensidad y diversión. La banda formada por tres ex-Siniestro Total revive el legado del legendario grupo vigués con Miguel Costas a la cabeza.