El portavoz del PSdeG en el Concello de Oia, Gerardo Rodríguez Refojos, asistió este miércoles en A Guarda, a la concentración para denunciar el desmantelamiento de la Atención Primaria en O Baixo Miño.
La Plaza de Avelino Vicente, en el casco urbano de A Guarda, fue el lugar elegido por la Mancomunidade Intermunicipal de O Baixo Miño para realizar esta manifestación a la que acudieron numerosas personas de diversas plataformas en Defensa da Sanidade Pública de la Comarca de O Baixo Miño, Val Miñor y limítrofes.
«A situación dos PAC e dos centros de saúde do Baixo Miño exemplifica que a Primaria en Galicia está na UCI e carencia de persoal sanitario nos centros de saúde é manifiesta«, indica.
“Os recortes da Xunta do PP están provocando que na Atención Primaria do Baixo Miño, ao igual que noutros lugares de Galicia, un deterioro na atención e unha merma na calidade do servizo”, señala Rodríguez.
La solución pasa por cambiar la “política de recortes de personal de la Xunta” que debe volver a contratar a los “más de 500 profesionais despedidos” y elaborar un plan extraordinario de refuerzo de personal, ya que esta es la mejor forma de hacer frente a las dificultades que está pasando la sanidad.