El pasado mes de marzo, el Concello de Gondomar convocaba el I Concurso de Escultura Monumento en Piedra de la villa Condal. Al mismo se presentaron un total de seis piezas escultóricas que fueron expuestas en la plaza de A Paradela.
El jurado técnico presidido por el arquitecto municipal y conformado por expertos en los campos de la arquitectura, las artes o la cantería emitió su veredicto tras evaluar las obras y decidió otorgar los siguientes premios, coincidiendo con el voto popular.
Primer Premio:
- Desierto
Segundo Premio:
- “Pedra Moura” – Accésit de 2.000 euros
Tercero Premio:
- “O Guerreiro do Galiñeiro” – Accésit de 1.000 euros
Por su parte el alcalde destacó que este certamen “serviu para promocionar e dar a coñecer unha tradición, a da cantería, con tanto arraigo en Gondomar”. Además el regidor municipal quiso “felicitar tanto aos gañadores como a todos os participantes polo seu esforzo e animaos a participar nas próximas edicións dun certame que aspira a converterse nunha referencia e unha plataforma para a promoción de novos talentos”.
