Gondomar podría contar el próximo año con la “Tarxeta Metropolitana”
ALFREDO // Feijóo es recibido por la Asamblea Veciñal por un Transporte Digno para Gondomar

Medio centenar de vecinos de Gondomar recibieron este sábado al presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, a las puertas del auditorio Lois Tobío donde se presentaba la candidata del PP, Paula Bouzós, a la villa Condal, para reivindicar soluciones al problema del transporte metropolitano y así poder disfrutar de las ventajas de la “Tarxeta Metropolitana”.

Desde la Asamblea Veciñal por un Transporte Digno para Gondomar, convocante de la concentración, a través de su portavoz, Manuela Pumar, indicaron que entregaron al Presidente Feijóo una copia del documento con sus reivindicaciones y una tabla comparativa de precios de cómo sería el importe del billete con o sin la “Tarxeta”, “xa que o aforro é considerable”.

Se quere a Xunta pode convocar a Comisión de Segemento do Convenio do Transporte da Área Metropolitana de Vigo para integrar o Concello de Gondomar na mesma. Os veciños non son responsables de que no seu día as personas que nos representan no Concello non aprobaran a integración da vila na Área, o cal non significa que a Administración Autonómica nos estea negando sempre o transporte ”, señala Pumar.

La portavoz también afirmó que hay un compromiso por parte de un miembro del gabinete de Feijóo, para que conocer la próxima semana como está la problemática del transporte metropolitano para Gondomar, además de mantener una reunión con la plataforma para ver cuales serían las medidas a tomar.

“Emprazáronnos que para o 2019 poderiamos ter xa o transporte metropolitano en Gondomar e o mesmo tempo ter a tarxeta. Se é certo, sería un éxito da mobilización social dos veciños da vila que levamos dende primeiros de ano loitando polos nosos dereitos”, afirma la portavoz de la Asamblea Manuela Pumar.

Gondomar podría contar el próximo año con la “Tarxeta Metropolitana”
ALFREDO // Vecinos de Gondomar concentrados el pasado sábado a las puertas del auditorio Lois Tobío