El Concello de Gondomar, a través de fondos FEDER de la UE, adquirió un punto limpio móvil, que servirá para la recogida selectiva de diferentes residuos como: envases de fotosanitarios vacíos, aceite de cocina usado, residuos textiles, aparatos informáticos y pequeños electrodomésticos, móviles, envases de plástico contaminados, pilas y acumuladores, CD y DVD, lámparas leds y tubos fluorescentes o cartuchos de impresora, entre otros.

Se trata de un remolque que se instalará en los puntos neurálgicos de las diferentes parroquias en unos horarios y frecuencias que se comunicarán previamente. En esta primera fase, además, el Concello realizará diferentes charlas informativas en las que se explicará el vecindario el correcto uso de este nuevo servicio.

Según manifestó el alcalde Paco Ferreira “coa posta en marcha deste novo servizo sumado ao punto limpo fixo xa existente, Gondomar ponse a cabeza dos concellos que loitan contra o cambio climático”.

Durante la presentación el regidor local quiso “convidar a toda a cidadanía a que participen nas charlas informativas que se realizarán nas diferentes parroquias e que servirán para que o uso deste servizo sexa o máis amplo posible, xa que esto suporá un incremento no volume de reciclaxe de residuos, tan importante para a conservación do noso medio ambiente”.