Voluntarios de Proxecto Ríos de Gondomar, hicieron el pasado viernes una primera prospección de varias que harán esta semana para evaluar las zonas de la recogida de basura que tendrá lugar el próximo domingo dentro de la “XIII Jornada de Limpieza simultánea de ríos”.

Las jornadas, un año más, están organizadas por Adega y Proxecto Ríos, en diferentes Concellos y cursos fluviales gallegos.

En esta prospección apreciaron que un escombro denunciado por los voluntarios hace meses en la parroquia de Vilaza (Tercias) “segue a ser unha amenaza para os ecosistemas ribereños e, por suposto, para todos nós, xa que non se retirou. É lamentable que este tipo de actuacións (depositar entullo de obra no medido natural) todavía se sigan realizando a día de hoxe por parte de particulares ou empresas. Vemos con estupor que ningunha administración ou entidade se faga cargo da recollida despois de tanto tempo, e que o entullo siga espallado polo monte e polo río”, indican desde Proxecto Ríos Gondomar.

Los voluntarios también apreciaron en las aguas del río Zamáns, a su paso por Pego Negro, “un cheiro a fecáis e de cor gris, proba, unha vez máis, que despois de días de choiva, o saneamento río arriba non funciona correctamente”, afirman.

Todos aquellos interesados en participar en la limpieza simultánea del próximo domingo por la mañana en Gondomar pueden contactar por teléfono/ WhatsApp al número 627 276 816. Esta actividad tendrá en cuenta las normas de protocolo Covid19.