ALFREDO // Imagen de archivo.

Un año más, San Xoán se ve sujeto a las normas dictadas por la Consellería de Sanidade de la Xunta de Galicia, razón por la cual Gondomar “non celebrará fogueiras en espazos públicos, atendendo a orde do 28 de maio de 2021, na que tamén se recolle que nesa xornada non estarán permitidas as verbenas, festas nin eventos populares ante a posibilidade de aglomeración de xente”, explica el regidor Paco Ferreira en su página de Facebook.

Para la celebración de hogueras en espacios privados, podrán ser como máximo de 15 personas, según lo estipulado en la orden autonómica dictada el 10 de junio, y siempre con la pertinente autorización. Además, se recomienda que entre la 1:00 y las 6:00 horas, la permanencia de grupos de personas en espacios de uso público cómo privado, se limite exclusivamente a personas convivientes.

Gondomar asume las directrices del gobierno gallego y solicita precaución y colaboración a la población “nesta data que sen dúbida nun ano celebraremos como tradicionalmente sempre se fixo no noso municipio”, señala Ferreira, quien recordó “só temos que facer un pequeno esforzo máis, para completar esta recta final da loita contra a pandemia”.