Investigan la aparición de neumáticos en los montes de Gondomar
ALFREDO // El presidente de la Comunidad de Montes de Couso, Xosé Antón Arauxo, con parte de las ruedas que tiraron en el monte

El presidente de la Comunidad de Montes de Couso, Xosé Antón Arauxo, ha denunciado en el cuartel de la Guardia Civil, la aparición de unos 60 neumáticos en los montes de la parroquia gondomareña.

As rodas tiráronas no principio do ano dende o miradoiro da estrada que une Gondomar con Tui, preto do Monte Tetón. Os pneumáticos foron rodando outeiro abaixo ata que pararon pola maleza. Están esparexidos nun radio duns 300 metros, no medio das matogueiras. Para retiralos temos que limpar o monte e logo témolos que levar a un xestos autorizado. Todo isto produce uns gastos á Comunidade de Montes”, señala Arauxo, quien recuerda que en los últimos meses ya retiraron más de 200 neumáticos de sus montes.

Además del impacto directo que genera este tipo de residuos, las ruedas acumulan agua que con el paso del tiempo se corrompe y genera una fuente de infección. Para evitar este tipo de residuos incontrolados, la Comunidad de Montes baraja la posibilidad de instalar barreras artificiales.

Pero no sólo han aparecido ruedas en los montes de Couso. Con la clausura del punto limpio están aflorando los vertidos incontrolados. “Na zona dá Portela apareceu unha vertedura de cascallos dunha obra que tirou un camión. Isto é debido á mala xestión por parte do concello de Gondomar sobre o punto limpo”, explica el presidente.

Arauxo también denuncia que vehículos 4×4 y motos que practican motocross, destrozan las pistas forestales desviando el agua de pequeños arroyos. “Temos que gastar diñeiro para reparar os camiños e para que a auga volva ao seu leito e non provoque inundacións. Ao final imos ter que limitar o uso de vehículos no monte de Couso”, apunta Arauxo.

Investigan la aparición de neumáticos en los montes de Gondomar
ALFREDO
Investigan la aparición de neumáticos en los montes de Gondomar
ALFREDO