Lanzan una APP que muestra los lugares turísticos de Gondomar
Portada de la APP de turismo del Concello de Gondomar

El Concello de Gondomar puso en marcha el pasado mes de agosto una aplicación turística del municipio para smartphone, tablets y ordenadores. En estos cinco meses de existencia recibió más de 20.000 visitas.

Sabíamos que o principal interese ía estar na Peníncula Iberica, dende onde chegan máis do 90% das entradas… Pero os datos estatísticos nos demostran que temos que incidir na proxección exteior do noso concello,” indica el Concelleiro de Turismo e Comercio, Xosé Antón Araúxo.

Araúxo afirma que hay reseñas muy sorprendentes, como que en el TOP 10 de países que se adentraron en la página del Concello figuren naciones como Corea del Sur o China, con 100 visitas entre ambos países asiáticos.

El Concelleiro resalta que el segundo país con más numero de entradas sea Estados Unidos, “cos que non temos especiais vínculos sociais, económicos ou migratorios, pero que albiscan un interesente nicho de mercado turístico.Mais previsible era que entre os países de América, tanto Uruguai, como Arxentina figurasen á cabeza, xa que a estes duos países sudamericanos chegou moita emigración do Val Miñor, especialmente de Gondomar”.