ALFREDO

La Asociación Veciñal e Cultural Chandebrito 1807 ha presentado en el registro una reclamación formal contra la modificación de la ordenanza fiscal reguladora de la tasa por la expedición de documentos administrativos, aprobada provisionalmente por el pleno municipal de Nigrán el pasado 29 de julio y actualmente en período de exposición pública.

En el escrito, firmado por su representante Carlos Gómez Costas, el colectivo vecinal denuncia la inclusión “inadecuada” de una tarifa de 23 euros por la entrega de cada placa de vado permanente, considerándola improcedente dentro de una ordenanza destinada a regular documentos administrativos.

Según la asociación, el alcalde pretende justificar esta modificación “argumentando que se trata de restablecer unha taxa que xa existía na Ordenanza fiscal reguladora da taxa por entrada de vehículos a través de beirarrúas”, pero, según explican, “esa ordenanza —ya derogada— contemplaba a entrega gratuíta das placas cando se solicitaban por primeira vez”.

“É falso dicir que se recupera unha taxa anterior, porque na realidade o que se fai é crear unha nova, sen xustificación e sen normativa que a regule”, afirma Carlos Gómez Costas. “Non se pode incluír a entrega das placas de vado permanente como se fosen un documento administrativo máis, cando debería existir unha ordenanza específica que estableza as condicións para conceder esas licenzas”, añade.

La asociación recuerda que desde hace ocho años la entrega de estas placas se realiza sin coste para los vecinos, por lo que imponer ahora una tarifa “resulta un paso atrás e evidencia un obxectivo meramente recadatorio”.

Despois de subir o IBI un 20% o ano pasado, pretender agora cobrar polos vados é unha mostra máis da falta de sensibilidade deste goberno cos veciños”, lamenta el representante de Chandebrito 1807.

Por todo ello, la Asociación solicita al pleno municipal que no apruebe la modificación definitiva de la ordenanza “nos termos actuais”, e insta al Concello de Nigrán a revisar en profundidad la legalidad y la coherencia de esta medida antes de su entrada en vigor.