Iria Misa Peralba, con una de sus obras en la mano

La baionesa Iria Misa Peralba es la ganadora de la cuarta edición del Premio Agustín Fernández Paz de Narrativa Infantil y Juvenil por la Igualdad dotado con 3.000 euros y convocado por Lescha, el Concello de Vilalba y Edicións Xerais con su obra “A Cidade do átomo”.

El jurado destacó de la obra ganadora, “a orixinalidade do tratamento do tema, a paisaxe abandonada da cidade ucraína de Prípiat, tras o accidente o 27 de abril de 1986 da central nuclear de Chernóbil. Ademais, hai que destacar a nivel estilístico a alta calidade da lingua empregada, así como a amenidade dun relato no que se mesturan textualidades diversas”. A cidade do átomo, dirigido a un público infantil, puede interesar al lector de cualquier edad, “xa que fai posible coñecer outras realidades dende a nosa lingua«, indican desde el Lescha.

Iria Misa Peralba, natural de Gondomar, pero residente en Sabarís, Baiona, es licenciada en Filología inglesa por la Universidad de Vigo y profesora de enseñanza secundaria. Como narradora publicó en la colección “Fóra de xogo” las novelas «Xa non estou alí», que fue premio Jules de Verne de Literatura Juvenil en 2016;  “Segredos no Solpor” y “Mamá, quero ser Ziggy Stardist”, obra que también fue finalista de la edición de 2017 de este premio.