O Porriño se convertirá este fin de semana en sede de un importante evento deportivo. El polideportivo municipal acogerá los días 10, 11 y 12 de junio la fase previa del Campeonato de España de Clubes Base de Fútbol sala en la categoría benjamín. 

El evento fue presentado esta mañana por el alcalde, Alejandro Lorenzo, el concejal de Deportes, Abel Estévez, el Presidente del I.E. S Coruxo  F.S. Pachi Comesaña, el coordinador de Base de Coruxo y Borja Arca, representante de la Federación Galega de Fútbol.

Concentra a los cuatro equipos de la zona norte, gallegos, castellano, cántabro y asturiano que se juegan una plaza para estar en la fase final del Campeonato.

É un pracer para nós acoller esta competición que concentra aos catro equipos da zona norte que se xogan a praza para estar na fase final”, afirmó el alcalde, “Somos o Concello do Deporte e temos claro que para poder selo é necesario apostar sempre pola base e poñer en valor aos pequenos en pequenas que comezan a disfrutar da práctica deportiva”.

Serán cuatro los clubes que participen:  C La Folia FS, Real Oviedo SAD, CD Intersala FS y el anfitrión, el IES Coruxo FS. “O noso representante, o IES Coruxo, elexiu este maravilloso pavillón do Porriño para disfrutar do futbol sala durante esta fin de semana e para que disfrutemos con eles”, apuntó Borja Arca.

Por último, el coordinador de base del Coruxo, Javier Hernández, aseguró que están “moi ilusionados e intentaremos dar o mellor de nós para poder levarnos o mellor dos premios, que sería pasar á final”.