ALFREDO

La Plataforma para a Defensa da Sanidade Pública do Rosal, formada por representantes del Concello, personal sanitario, representantes del asociacionismo y de la sociedad rosaleira en general, muestran su total apoyo a la manifestación del próximo 12 de mayo en Vigo. La protesta, convocada por SOS Sanidade Pública bajo el lema ‘Salvemos a Atención Primaria. Recuperemos a sanidade pública’, saldrá a las 20.00 horas desde el PAC de Vigo, en la calle Pizarro.

«No Rosal a situación é límite: o municipio continúa sen servizo de pediatría, coa consulta de San Miguel pechada e mantendo unha cobertura deficiente do resto do persoal facultativo. As baixas ou ausencias só se cobren de forma esporádica e segue a haber moitos días nos que só hai unha médica para atender todo o servizo«, critican desde la Plataforma.

Aunque recientemente el Sergas anunció la convocatoria de una cuarta plaza de personal médico para O Rosal, una demanda histórica en el Concello, «non convocará unha praza de enfermería asociada, o que pode provocar unha sobrecarga das axendas de enfermería. Ademais, a creación desta praza implicaría a desaparición permanente do servizo de pediatría debido á falta de espazos no centro de saúde», advierten.

Por todas estas razones, la Plataforma llama al vecindario a sumarse y participar en la manifestación del próximo jueves. La Mancomunidad Intermunicipal de O Baixo Miño tiene a disposición de los vecinos autobuses gratuitos para poder desplazarse a Vigo y asistir a la manifestación. Las personas interesadas deberán inscribirse y reservar plaza llamando al teléfono 986 622 500.