La presidenta de la Diputación de Pontevedra, Carmela Silva, presentó la primera edición de la “Pontevedra Trail League”, una iniciativa deportiva que cuenta con la colaboración de la institución provincial y que reunirá las tres pruebas de referencia en la provincia como son el Trail Adventure Muiños do Folón, el Trail do Románico y el Trail del Trega.

En el acto estuvo acompañada por Anxela Fernández, alcaldesa de O Rosal; Mónica González, concejal de Deportes de Silleda; Montse Magallanes, concejal de Deportes de A Guarda; Gorka Gómez, diputado de Deportes, y Justi Peixoto, organizador de la prueba.

La primera prueba de la Pontevedra Trail League será en O Rosal el 8 de marzo. El Trail Adventure Muiños do Folón será una carrera de 21 kilómetros para la cual tan sólo quedan alrededor de 60 plazas. La alcaldesa de O Rosal, Anxela Fernández, apuntó que “como a proba terá lugar o 8 de marzo, nunha data tan sinalada para todas e todos nós, tentaremos facer de xeito paralelo un recoñecemento á muller no deporte”.

Tras su paso por O Rosal el circuito deportivo llegará a Silleda el 19 de julio con el Trail do Románico, una prueba de 24 kilómetros para la que el plazo de inscripción se abrirá en el mes de abril, aunque la inscripción conjunta para las tres pruebas ya puede formalizarse. La concejal de Deportes de la villa del Deza, Mónica González, afirmó que “é unha das probas deportivas das que máis orgullosos e orgullosas estamos en Silleda porque é unha carreira que vai máis aló do deportivo e que serve para poñer en valor o noso patrimonio natural, histórico e artístico”.

Por último, la Pontevedra Trail League se cerrará en A Guarda con el Trail do Trega el 22 de noviembre. Para esta prueba, de 18 kilómetros, las inscripciones individuales estarán disponibles a partir del mes de julio. Montse Magallanes, concejal de A Guarda, explicó que “xuntar estes tres eventos deportivos é unha idea fantástica e polo tanto gustaríame transmitir o noso agradecemento á empresa organizadora e á propia Deputación de Pontevedra”.

En el acto de presentación, Justi  Peixoto, organizador de la prueba, detalló los pormenores de la primera edición de esta iniciativa deportiva y anunció que “a partir da primeira proba a líder e o líder da xeral levarán un maillot identificativo” y que “paralelamente as principais probas organizaremos unha andaina para que as persoas acompañantes das e dos participantes e aquelas persoas que non poidan levar a cabo a proba correndo poidan gozar das paisaxes polas que pasan as tres carreiras”.

Carmela Silva finalizó señalando que “Pontevedra ten a capacidade de acoller grandes eventos deportivos e como aquí somos ambiciosos e ambiciosas teño que dicir que estou segura de que dentro dun tempo falaremos deste programa deportivo como unha referencia nacional e internacional que estea a altura de iconas do trail como Colorado, Isla Bonita, Zegama ou Chamonix”.