A falta de tres jornadas para que finalice la liga, el equipo juvenil femenino del Club Balonmano Porriño se proclamó Campeón de Galicia, obteniendo el pase al Campeonato de España.

Las jugadoras, acompañadas por sus entrenadoras Ana Alonso y Laura Barros, fueron recibidas en el Concello por el alcalde, Alejandro Lorenzo, y el teniente de alcalde y concejal de deportes, Abel Estévez, que quisieron felicitarlas por su logro en nombre todas y todos los porriñeses.

“Temos un gran equipo”, indicó Estévez. Queremos desexarlles a maior das sortes no sector do Campionato de España, lembrarlles que terán o apoio do Concello e que faremos as xestións necesarias para que o sector se xogue no Porriño e todos poidamos disfrutar con elas”.

Un apoyo en el que incidió el alcalde, que les pidió que siguieran “e na mesma liña, erforzándovos e disfrutando do que facedes e das recompensas ao voso esforzo, xa que así será como seguiredes sumando éxitos”. Lorenzo quiso extender su reconocimiento a las dos entrenadoras y de manera especial al presidente del Club Balonmano Porriño, Abel Estévez, del que dijo “é sen dúbida o mellor concelleiro de Deportes que pode ter O Porriño”.