13 Rondallas recorrieron este viernes, Día de Reyes, las calles de Gondomar en su tradicional desfile hasta la Praza Paradela donde fueron recibidas por el alcalde, Paco Ferreira y miembros del gobierno local.

Cientos de personas se congregaron a lo largo del recorrido. En la jornada de mañana participaron las rondallas de Helios Bembrive, Torroso, Galiñeiro Vincios, Merced de Chaín, Pontellas, Guizán, Herville y Freixo Valadares. Ya en la jornada de tarde, el turno fue para las rondallas de Valadares, Beade, Mosteiro Pesegueiro, Santa Eulalia de Mos y Santiago de Parada.

El Concello de Gondomar lleva varios años trabajando para conseguir que este certamen sea declarado fiesta de interés turística gallega.

El regidor local, Paco Ferreria destacó que “as Rondallas son unha das  tradicións máis arraigadas na nosa vila e o noso certame un dos máis importantes de todos cantos se celebran en Galicia e por tanto creemos que merece a consideración de festa de interese turística, e para elo estamos a traballar dende o goberno local”.