Vecinos de la parroquia de Mañufe trasladaron a la portavoz del Partido Popular en Gondomar, Paula Bouzós, sus quejas por la contaminación de las aguas de regadío en el lugar de Lobadas «por mor dunha fuga na rede de saneamento».

Paula Bouzós se desplazó al lugar acompañada por el concejal José Antonio Rodríguez, para ver “in situ” el problema de contaminación y comprobar «como as augas que discorren polos regos van totalmente turbias debido a fugas procedentes da rede de saneamento municipal«, señala la portavoz popular.

«Os veciños presentes fixéronme saber que este problema xa foi posto en coñecemento hai varios meses, tanto do anterior concelleiro de obras, Sr. Chamorro, como do alcalde Paco Ferreira, que os tranquilizaron comprometéndose a facelo antes das eleccións municipais, pero pasadas estas todo segue igual. Ao mesmo tempo, fan constar que xa a Policía Local levantou un informe sobre esta contaminación, pero que nada mais souberon do tema», asegura Bouzós.

Al problema de salubridad en la zona, se añade también los olores que en días de calor se hacen más notorios y ahora que llega la época de riego de sus cultivos «non podemos facelo con unhas augas contaminadas cómo estas», comentan los vecinos.

“Xa fai meses que llo dixemos ao concelleiro de obras e ao alcalde pero pasan de nos totalmente. Queremos regar e non podemos facelo con estas augas tan contaminadas como están. Imos ver agora que chega o verán como podemos soportar os cheiros”, argumentaban los afectados.

Paula Bouzós pide al Sr. Alcalde que tome cartas en el asunto y solucione este problema que vienen padeciendo los vecinos de Cristillón en Mañufe.