ALFREDO

El gobierno de Nigrán volverá a presentar este jueves una moción plenaria demandando a la Xunta de Galicia la gratuidad de la AG-57, la autopista que conecta los tres municipios del Val Miñor y Vigo mediante peaje.

Esta vía del Val Miñor, de la que el Grupo Itinere tiene la concesión hasta el año 2045, tiene tramos gratuitos que circunvalan a las ciudades y otros que fueron suprimidos, sin embargo, el del Val Miñor se mantiene intacto «co agravante de que o presidente da Xunta, Alfonso Rueda, anunciou en outubro o propósito de rescatar as autoestradas de O Salnés, O Barbanza, Ourense-Celanova e Santiago-Brión a través dun investimento de 297 millones de euros. Por este motivo, o goberno de Nigrán volve a presentar esta moción que xa levara a pleno no 2018, cando se susprimíu a peaxe de Redondela«, señalan.

«Somos os grandes esquecidos, a Xunta non considera esta cuestión para o Val Miñor, é un agravio comparativo», señala el alcalde, Juan González, quien incide en que el hecho de que todos los tramos de la AG-57 tengan un coste que impide que esta funcione como la verdadera circunvalación que precisa el Val Miñor. «A realidade é que sendo de pago non resulta un vial alternativo nin nos momentos de máxima afluencia na comarca«, resume.

El gobierno de Nigrán recuerda que las circunvalaciones de las grandes áreas de Galicia son gratis, máxime cuando unen con una gran ciudad. «A supresión é algo moi necesario para o día a día dos veciños do Val Miñor, pero é que ademais, no caso de Nigrán, resta competitividade ao Parque Empresarial Porto do Molle e fai que o tráfico de mercadorías discorra habitualmente por estradas convencionais, coa perda de fluidez viaria e merma de seguridade que conleva«, señala González, quien añade que «é a autoestrada que, de xeito máis rápido e directo, conecta o Val Miñor con servizos básicos como o Hospital Álvaro Cunqueiro, a Universidade de Vigo, o Aeroporto de Peinador ou o Parque Tecnolóxico de Valadares. Ir ao hospital ou á Universidade non pode significar para os nosos veciños un plus de desembolso con respecto a outras áreas, son todos servizos básicos aos que se chega en escasos minutos a través da AG-57″. 

En definitiva, la gratuidad de la AG-57 permitiría que se empleara cómo verdadera circunvalación beneficiando a toda el vecindario de la comarca, descongestionaría el tráfico ganando al tiempo en seguridad y contribuiría a la competitividad empresarial de toda el área.