El Concello do Porriño procederá a la renovación del alumbrado público en la céntrica Avenida Domingo Bueno, desde A Pontenova hasta el cruce con Antonio Palacios.

La actuación requiere una inversión de 39.856 euros, de los cuales cerca de 30.000 euros se financiarán con una subvención del Fondo de Compensación Ambiental de la Xunta de Galicia, y los restantes con fondos propios.

Serán 97 as lámpadas que se cambiarán ao longo dos 600 metros de vial”, explicó el concejal de Vías y Obras, Ramón Porto, “As actuais luminarias de vapor de mercurio substituiranse por unhas máis actuais con tecnoloxía LED”.

Por su parte, el alcalde Alejandro Lorenzo explicó que “esta actuación incrementará a eficiencia enerxética da instalación, reducindo así a emisión de gases de efectos invernadoiro, ademais de supoñer un importante aforro en mantemento e costes e reducir a contaminación lumínica”.

El regidor insistió en que además del menor impacto ambiental que tendrá este nuevo alumbrado “mellorarase notablemente a calidade da iluminación, e polo tanto, a seguridade de vehículos e peóns”.