O Rosal camina con paso firme hacia la mejora de la eficiencia energéticas de las instalaciones municipales con el objetivo de “mellorar a eficiencia enerxética no noso municipio, comezando pola renovación daquelas infraestruturas máis obsoletas, reducindo as emisións de CO2 e redundando nun aforro económico e enerxético”, destaca la alcaldesa, Ánxela Fernández Callís.
El Concello viene de sacar a licitación la instalación de las calderas de biomasa en el pabellón municipal y en el campo de fútbol de A Mata, una renovación que permitirá sustituir las calderas de gasóleo de estas instalaciones deportivas por dos de pellets con combustible de biomasa para la producción de calefacción para estos edificios y de agua caliente para las duchas de sus correspondientes vestuarios.
Se trata de una modernización de las instalaciones municipales adaptándolas al uso de las energías menos contaminantes y renovando equipos obsoletos, en los que también se mejorará su aislamiento y regulación, permitiendo un control total del sistema con termostatos de ambiente y telegestión.
Las obras salen a licitación por un presupuesto base de casi 95.000 euros financiados al amparo del Fondo de Cooperación Local de la Xunta de Galicia. Fernández Callis resaltó que este proyecto “é un paso importante no noso compromiso coa eficiencia enerxética e a sostibilidade, reducindo a nosa pegada de carbono ao tempo que melloramos o confort de usuarias e usuarios e logramos un aforro económico importante. O noso obxectivo é diminuír o consumo e seguir camiñando cara a unha enerxía limpa, convertendo pouco a pouco ao Rosal nun referente no emprego de enerxías renovables”.
Las empresas y entidades interesadas podrán presentar sus propuestas hasta el próximo 10 de octubre a las 23.59 horas.