El Concello do Rosal reafirma su compromiso con el bienestar de las personas cuidadoras, reconociendo su labor esencial en una sociedad cada vez más vieja. Con este objetivo, puso en marcha el taller ‘Cultivando coidados’’, una iniciativa dirigida a 15 mujeres mayores de 55 años cuidadoras de personas dependientes que han concedido en el programa de atención individualizado de Dependencia para cuidados en el entorno familiar.

“Con este obradoiro queremos subliñar a importancia de coidar á coidadora. O coidado das nosas e nosos maiores segue a recaer nas mulleres, mulleres anónimas que dedican o seu tempo e esforzo a atender a persoas dependentes e que merecen todo o noso apoio e recoñecemento. Esta iniciativa é unha mostra do noso compromiso para proporcionarlles as ferramentas necesarias para afrontar os desafíos que este labor implica”, resaltó la alcaldesa, Ánxela Fernández Callís.

Durante los próximos tres meses, los martes por la tarde las mujeres cuidadoras acudirán al obradoiro de 17.00 a 19.00 horas, adaptándose así a sus necesidades y creando un espacio de aprendizaje y apoyo que contribuirá a su bienestar, así como en el de aquellas personas a las que cuidan.

Como señala la alcaldesa, en un contexto en el que son muchas mujeres las que siguen ejerciendo las labores de cuidado y acompañamiento de las personas dependientes “é esencial recoñecer o seu esforzo. Por iso dende o Concello queremos expresar a nosa profunda gratitude a todas aquelas mulleres invisibles que, día a día, fan posible que as nosas persoas maiores gocen dunha mellor calidade de vida”.