Esta tarde, la Praza Arquitecto Antonio Palacios de O Porriño se transforma en un singular escenario al aire libre para los amantes del ajedrez. Dentro del programa de actividades de las Festas do Cristo, el Concello ha organizado una exhibición de partidas simultáneas con la colaboración del Club Xadrez Mos.

Desde las 18:00 horas, quince tableros colocados en plena calle estarán a disposición de todos los viandantes, tanto pequeños como mayores, que quieran medir su ingenio frente a los jugadores del club. “Trátase dunha iniciativa aberta a toda a cidadanía, onde os membros do Club Xadrez Mos enfróntanse simultaneamente ás persoas que desexen poñer a proba as súas habilidades”, explicaron desde la organización.

Desde el Concello, se ha destacado el valor de este tipo de iniciativas. “Eventos como este non só dan visibilidade ao xadrez, que destaca como ferramenta educativa e social, senón que tamén fomentan valores como a concentración, a toma de decisións e o respecto polo adversario”, señalaron fuentes municipales.

Además de su carácter lúdico, el evento busca fomentar el deporte base y ofrecer alternativas culturales y recreativas accesibles a toda la población. “Desde o Concello apoiamos este tipo de iniciativas que unen o deporte, a educación e a participación cidadá, e animamos a todas e todos os porriñeses a achegarse e desfrutar dunha xornada diferente e para todas as idades”, añadieron.